Groot UITVERKOOP 3D Wens Shop
Kortingen vanaf 10% tot maar liefst 60%
-
3D Wens Shop
- Contacteer:
Groot UITVERKOOP 3D Wens Shop
Na 7 jaar trekken we de stekker uit 3D Wens Shop. Al onze producten gaan met hoge kortingen weg en in de regel hoe meer je koopt des te meer korting je krijgt. Wees er dus snel bij, want OP is ook echt OP.
1 tot en met 3 artikelen: 10% korting
4 tot en met 7 artikelen: 15% korting
8 artikelen of meer: 20% korting
Producten die al in de aanbieding waren geld bovenstaande als éxtra korting.
Vanaf €60,- gratis verzending en in de regel voor 23.00 besteld.
https://3dwensshop.nl/
1 tot en met 3 artikelen: 10% korting
4 tot en met 7 artikelen: 15% korting
8 artikelen of meer: 20% korting
Producten die al in de aanbieding waren geld bovenstaande als éxtra korting.
Vanaf €60,- gratis verzending en in de regel voor 23.00 besteld.
https://3dwensshop.nl/
3D Printers: Bambu Lab X1C + AMS, Bambu Lab P1S + AMS, EPAX X1,
3D Scanner: 3DMakerPro Moose
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Nooit leuk om een stopzetting te zien, uiteraard blijf je welkom op het forum. Mocht je willen dat ik je gebruikersnaam nu wijzig naar een gewone ipv webwinkel gerelateerd stuur je maar een PM. Dan pas ik het aan.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
-
PrintEngineer
Altijd jammer als je een (droom)bedrijf moet beëindigen, maar doorgaan tot het omvalt is de slechtere optie. Zo heb ik ooit mijn eigen eenmansbedrijf beëindigd tijdens een economische crisis. Mensen houden de hand op de knip en de omzet daalt naar een niveau waar je op enig moment niet meer van kunt leven. Dus heb ik vroegtijdig de stekker getrokken en ben weer in loondienst gaan werken. En dat blijf ik ook doen tot mijn pensionering. De ervaring van een eigen bedrijf heb ik en dat is genoeg
Bij mij weet je het nooit waarmee ik print. Momenteel kan ik kiezen uit een Wanhao Duplicator I3 Plus en een gerestaureerde Orcabot v0.43
Jammer , moet ik weer een nieuwe leverancier gaan zoeken .
Eerst ging Bandit nu 3D de wensshop .
Eerst ging Bandit nu 3D de wensshop .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4
Wim
Prusa mk4
-
3D Wens Shop
- Contacteer:
We stoppen niet, omdat het slecht met het bedrijf gaat. Maar we stoppen, omdat de motivatie eruit is na 7 jaar. Vanaf dag 1 zijn we eSun gaan verkopen en uitgegroeid tot één van de grootste leveranciers van eSun, maar het vertrouwen in eSun is de laatste paar jaar steeds minder geworden. Met name hoe zij omgaan met ons als verkopers.
Dan hoor ik jullie denken, maar dan stap je toch over op een ander merk. Maar als je nagaat hoeveel geld en arbeid daar in zit om het assortiment aan te passen naar een ander merk... En ons klantenbestand zijn met name mensen die graag eSun willen gebruiken.
Dan hoor ik jullie denken, maar dan stap je toch over op een ander merk. Maar als je nagaat hoeveel geld en arbeid daar in zit om het assortiment aan te passen naar een ander merk... En ons klantenbestand zijn met name mensen die graag eSun willen gebruiken.
Het is jammer dat de samenwerking met Esun niet verloopt zoals jullie het zouden willen .
Maar ik print toch graag met Esun filament omdat ik er goede ervaring mee hebt prijs kwaliteit verhouding is ook goed .
En nu opzoek naar een nieuwe Esun leverancier .
suc6 .
Maar ik print toch graag met Esun filament omdat ik er goede ervaring mee hebt prijs kwaliteit verhouding is ook goed .
En nu opzoek naar een nieuwe Esun leverancier .
suc6 .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4
Wim
Prusa mk4
-
3D Wens Shop
- Contacteer:
Ondertussen zijn tal van producten nog scherper geprijsd. Komende weken zullen nog meer artikelen scherper geprijsd worden. Houdt de webshop dus goed in de gaten.
Jammer dat er een nederlandse optie wegvalt, ik ben niet helemaal van de eSUn maar zal 'm in de gaten houden mocht ik iets leuks zien.
Is het geen optie de webshop te verkopen of een mede eigenaar te vinden? De website ziet er opzich prima uit.
Is het geen optie de webshop te verkopen of een mede eigenaar te vinden? De website ziet er opzich prima uit.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in