Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Meestal goed je buildplate met heet water en een beetje afwasmiddel afspoelen en dan met een stuk keukenpapier afdrogen. Niet meer met de vingers aan het oppervlak komen want dan heb je er meteen weer wat vet op. Ik gebruik soms mousears in orcaslicer om de hoekjes wat beter te laten hechten en dat is het. Ik gebruik wel vrijwel altijd pei buildsheets.Vlakke print lost en trekt krom
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met E3EZ, CB2 en EBB36 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
Bedankt iedereen voor de feedback.
Ik ga er mee aan de slag.
Ik ga er mee aan de slag.
Nu ben ik weer erg benieuwd waarmee je aan de slag gaat.
Want , zoals je al gelezen hebt op dit forum, is de grootste fout die mensen maken: alles in één keer aanpakken en vervolgens niet weten waar het nog niet werkt.
Begin waar de draad ook begint: is je printer mechanisch helemaal 100%?
De standaard instelling van de meeste software is prima voor standaard prints.
Groet,
Wim
To quote or not to quote
Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Wim
To quote or not to quote
Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Hey Wim,
Ja ik ben met elke probleemoplossing van principe dat je het stap voor stap moet doen om te zien waar het probleem zit.
Enkel op die manier leer je iets.
Enkel is het voor mij nu was lastig omdat ik redelijk nieuw ben in deze wereld en ik hier heel veel advies hoor waar ik niet van de eerst keer met mee ben
.
Maar dat komt wel goed... daar leren we weer van.
Ik ga beginnen met het bed volledig te reinigen en alles nog eens te levelen.
De cooler had ik ook reeds op 70% gezet maar dan trok me ontwerp nog steeds een beetje krom aan de zijkant en het is op 90% ook gelost.
Ik had het ontwerp ook al met 2 cm minder diameter gepakt.
Binnenkort 2 weken vakantie en dan heb ik wat tijd om het volledig uit te zoeken.
In ieder geval wel top dat er zoveel hulp wordt geboden hier.
Bedankt iedereen.
Ja ik ben met elke probleemoplossing van principe dat je het stap voor stap moet doen om te zien waar het probleem zit.
Enkel op die manier leer je iets.
Enkel is het voor mij nu was lastig omdat ik redelijk nieuw ben in deze wereld en ik hier heel veel advies hoor waar ik niet van de eerst keer met mee ben

Maar dat komt wel goed... daar leren we weer van.
Ik ga beginnen met het bed volledig te reinigen en alles nog eens te levelen.
De cooler had ik ook reeds op 70% gezet maar dan trok me ontwerp nog steeds een beetje krom aan de zijkant en het is op 90% ook gelost.
Ik had het ontwerp ook al met 2 cm minder diameter gepakt.
Binnenkort 2 weken vakantie en dan heb ik wat tijd om het volledig uit te zoeken.
In ieder geval wel top dat er zoveel hulp wordt geboden hier.
Bedankt iedereen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in