Hoe lang moet een startscherm mededeling blijven staan? Onderwerp is opgelost
Hoe lang moet een startscherm mededeling blijven staan?
Ik zie tot mijn verbazing nu bijna 2 weken lang een oproep staan voor iemand die kennelijk een fout heeft gemaakt bij zijn aanmelding bij dit forum.
Het is natuurlijk lovenswaardig dat de admin de moeite neemt iemand die misschien niet kan inloggen na zijn aanmelding te proberen op te sporen of te helpen.
Maar ik vraag me af of wij daar dan 2 weken lang mee geconfronteerd moeten worden terwijl de persoon in kwestie het kennelijk weinig of niets interesseert. Ik vind het echt irritant worden elke keer dat ik het forum bezoek dat grote roze scherm voor me te krijgen. Iemand die echt geïnteresseerd in het forum is reageert wel binnen 1 of 2 dagen.
Dus mijn voorstel is, als het dan echt noodzakelijk is om zo'n mededeling te plaatsen, deze niet langer dan 2 dagen te laten staan. Liever zie ik hem helemaal niet verschijnen. Iemand die echt op het forum wil komen doet dat toch wel. Hetzij met hulp van iemand anders of opnieuw (een ander) account aan te maken.
En voordat er nu meteen geroepen wordt dat dit gezeur is. Natuurlijk zijn er belangrijker dingen om je druk over te maken. Maar ik wilde het desondanks toch even ventileren, want ik ben denk ik echt niet de enige die dit zo ziet. Maar alleen de admin kan dit aanpassen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
-
PrintEngineer
Als aanmelden niet lukt omwille van een (door de aanmelder) foutief opgegeven emailadres, zou ik daar als admin weinig energie in steken. Tenzij deze aanmelding natuurlijk belangrijk is voor het forum
Printen doet ik niet meer, en toch blijft het een mooie hobby
Volgens mij is dit bericht op een verkeerd forum te komen staan , het zal wel voor Tros opgelicht bedoeld zijn 
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Ik ben het met Rob eens. Ik ben ook niet zo van de roze velden en zeker niet zo lang.
Groeten uit Hoogeveen.
3 Printers: Artillery S1, Artillery Genius en een JGmaker duo printer
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
3 Printers: Artillery S1, Artillery Genius en een JGmaker duo printer
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
Of plaats het onderaan en een stukje kleiner maar ik ben het er mee eens dat het er lang genoeg heeft gestaan.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met E3EZ, CB2 en EBB36 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Ik doe het altijd als geste naar de gebruiker toe, om ze de kans te geven het bericht te zien en contact op te nemen. Maar 2 weken om te reageren is inderdaad lang genoeg, geen contact gekregen dus melding gaat weg en account ook :p, samen met en dozijn andere die tussen mei vorig en december vorig jaar geregistreerd hebben maar account nog niet eens geactiveerd.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Goed bezig aan slapende leden wordt niemand wijzer van .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Technisch gezien zijn het zelfs geen leden als de account niet actief is :p
Zo'n melding kan je trouwens wel sluiten en dan zie je ze niet meer. Kruisje zit altijd in de linker bovenhoek
Zo'n melding kan je trouwens wel sluiten en dan zie je ze niet meer. Kruisje zit altijd in de linker bovenhoek
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
Bambulab X1C + 4 AMS
Bambulab X1C + 4 AMS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in