Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
sorry voor latere reactie,Brim was inderdaad nog ingesteld , en losse lijntjes , is het niet zo dat je steeds lijntjes ziet ? of heeft dit te maken met dikte van de geprinte lijn en temp ?
wat ik nu nog heb bij infill (raster dan ) dat hij op kruispuntjes bij het terugtrekken telkens een beetje filament optrekt en kleine puntjes ziet die iets hoger uitsteken , en bij volgende lijnen opnieuw zo dat de extruder daar tegenaan bots bij leggen van volgende lijn ..mmhhh soms loopt dit vlot en soms als infill hoger word word deze onstabiel door telken tegenaanbotsen .. is wel niet bij elke print hangt af van model..
welke instelling lost dit op .. terugtrek afstand / instelling .. hoeveel voor Pet-G nodig ?
en antwoord op vraag welke instellingen ik aan het uitproberen was .. vooral de temp nu op 240 voor PetG zonder haren te trekken en snelheid nu op 80 gezet , dit duurd enorm lang dan wel , maar ziet er mooi uit .. elk stuk is dan wel anders opgebouwd , maar al doende leer ik wel bij , met foutjes en verbeteringen ..
groeten
en bedankt voor tips