Gemaakt vanaf: https://www.thingiverse.com/thing:2314156/makes
Andere steun gemaakt zodat de T-rex niet zo gauw omvalt.
Ook de grootte op 80% gemaakt van het origineel.. geen klein ding, nu 48 cm. breed.
Paar jaar geleden heb ik deze eerst in 100% een keertje geprint, toen nog op de Anet A8. Later nog een keertje wat kleiner (75%) op de TT Saffier. Het is een aardige klus. Maar het resultaat is er wel naar. Hij staat nu op een plank in m'n kamer een beetje te verstoffen
Als je een Kobra 3 printer hebt, dan wil je natuurlijk ook een kobra printen.
Deze komt van Thingiverse en is 300% vergroot. Er lag nog goudkleur filament, dus...
Nu heb ik niks met slangen, maar de naam Kobra spreekt mij wel aan.
Groeten uit Hoogeveen.
3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
Als je hem zo hebt vergroot dan moet hij wel erg klein geweest zijn, maar daarentegen ook goed gedetailleerd. Helaas laat de foto maar een heel klein stukje scherp zien. Ik neem aan dat het op Thingyverse een Cobra met een C is.
Ja, op Thingiverse heet hij Cobra snake. https://www.thingiverse.com/thing:4067705 gemaakt door Ottar
Bij mij mag hij Kobra 3 heten. Hier is nog een foto van het ongeveer 80 mm hoge beedlje.
Bij het vergroten in Cura viel mij pas de gedetailleerde huid op.
Nog groter doet het misschien nog beter, maar de printtijd van 3 uur 34 minuten wordt dan kwadratisch langer.
Van het toegepaste boomsupport zie niets na verwijderen. Erg makkelijk te doen.
Groeten uit Hoogeveen.
3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut