Hulp gezocht voor Tony Bryden

Algemeen forum
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 8 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 565
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

Hulp gezocht voor Tony Bryden

#1

Bericht door Ch3vr0n »

Hey mensen,

De aankondiging bovenaan het forum heeft met tony bryden te maken. Die probeert al geruime tijd in te loggen. Wachtwoord meermaals gereset, ik heb een 2e gebruiker voor em aangemaakt het is vreemd. Z'n account is perfect actief, ik kan zelf vanuit belgie (met mijn windows op engels en toetsenbord BE) perfect inloggen. Echter Tony raakt op geen enkele manier ingelogd en krijgt vanuit het forum steeds de melding dat er een foutief wachtwoord werd opgegeven. Aan mijn kant werkt dat ww echter wel. Het feit dat anderen wel kunnen inloggen, er aan de forum configuratie kant niets is veranderd en er zich zopas iemand heeft geregistreerd, geactiveerd, ingelogd EN voorgesteld is volgens mij toch overduidelijk dat er met de forum configuratie niets aan de hand is.

Het probleem doet zich bij em voor zowel op pc als mobiel (samsung internet oa). Ik probeer tony te pakken te krijgen om even vanop afstand met teamviewer te bekijken, maar is er iemand in de buurt van Tony die misschien zou willen coördineren om even bij em langs te gaan en even fysiek te kijken? Ik zit momenteel even zonder ideeën

*edit* locatie Tony: Nijmegen
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Tecumseh
Berichten: 31
Lid geworden op: 15/10/22, 13:29
Netherlands

#2

Bericht door Tecumseh »

Ch3vr0n schreef: 03/08/23, 13:04 Het probleem doet zich bij em voor zowel op pc als mobiel (samsung internet oa). Ik probeer tony te pakken te krijgen om even vanop afstand met teamviewer te bekijken, maar is er iemand in de buurt van Tony die misschien zou willen coördineren om even bij em langs te gaan en even fysiek te kijken? Ik zit momenteel even zonder ideeën
Het is denk ik handig te weten in welke buurt Tony te vinden zou zijn.
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 565
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#3

Bericht door Ch3vr0n »

Goeie vraag, dacht dat misschien sommige het van buiten wisten. Ik ga het na ;) Volgens IP adres op z'n laatste bericht is dat regio zuid-holland, maar da's natuurlijk een grote regio?
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Wim62
Berichten: 331
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#4

Bericht door Wim62 »

Is helaas te ver weg voor mij , ik zit in het ooste van het land .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 565
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#5

Bericht door Ch3vr0n »

OP bijgewerkt. Regio Nijmegen.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 296
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#6

Bericht door 3DWim »

Domme opmerking mijnerzijds: heeft de beste man alle cookies verwijderd en wachtwoorden cache geleegd vwb dit forum?
En kan jij niet via teamviewer of een andere meekijk functie (teams) zien wat er gebeurd ?
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 565
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#7

Bericht door Ch3vr0n »

Heb dat ook gevraagd, maar technisch gezien zou een ww reset dat moeten overschrijven. Teamviewer is reeds voorgesteld maar is er nog niet op ingegaan. Het probleem dat de ww reset mails niet aankomen (bij mijn telenet iig) is opgelost. Ik wacht nog op feedback van Tony
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Dirk
Berichten: 21
Lid geworden op: 10/02/23, 18:19
Belgium

#8

Bericht door Dirk »

Misschien in zijn paswoord dat gebruik maakt van Querty ipv Azerty, wat voor aqwz enz. leestekens verschillen maakt.
Paswoord word verborgen als je het ingeeft, zal misschien niet zo zijn maar wie weet ?
Heb zo in het verleden ook iets in die aard meegemaakt, het paswoord was voorzien van cijfers, en mijn laptop toen had geen cijferklavier dus met schift enz. En dat lukte toen ook niet 1-2-3.
Nadien met de weet van, lukte het wel :-)
Ender 5 plus origineel, dat hoor je :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 565
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#9

Bericht door Ch3vr0n »

Heb ik ook gezegd om zijn toetsenbord taalinstellen even na te lopen. Maar dat zou enkel een verklaring zijn voor pc, op mobiel lukt het ook niet.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Puffeltje
Berichten: 96
Lid geworden op: 28/09/22, 13:30
Locatie: Beverwijk
Netherlands

#10

Bericht door Puffeltje »

Als zijn pc de boosdoener is en dus mogelijk een ander wachtwoord opslaat dan opgegeven, zal mobiel ook valen.

stel nieuwe opgegeven wachtwoord is ABCDE maar wordt bijvoorbeeld opgeslagen als AABBCCDDEE, dan zal mobiel met ABCDE het ook niet doen. Probleem dus zoeken in PC.

Een optie kan nog zijn om een nieuw wachtwoord via mobiel aan te passen, en dan kijken of hij er via mobiel wel in kan. Zo ja, dan moet het probleem daadwerkelijk gezocht worden in de PC.
Ender 5 Plus - SKR 1.4 Turbo - DFR0550 display - Klipper (Bezig met ombouw naar Mercury One.1)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten