Hulp gezocht voor Tony Bryden

Algemeen forum
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 8 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Puffeltje
Berichten: 96
Lid geworden op: 28/09/22, 13:30
Locatie: Beverwijk
Netherlands

#11

Bericht door Puffeltje »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Als zijn pc de boosdoener is en dus mogelijk een ander wachtwoord opslaat dan opgegeven, zal mobiel ook valen.

stel nieuwe opgegeven wachtwoord is ABCDE maar wordt bijvoorbeeld opgeslagen als AABBCCDDEE, dan zal mobiel met ABCDE het ook niet doen. Probleem dus zoeken in PC.

Een optie kan nog zijn om een nieuw wachtwoord via mobiel aan te passen, en dan kijken of hij er via mobiel wel in kan. Zo ja, dan moet het probleem daadwerkelijk gezocht worden in de PC.
Ender 5 Plus - SKR 1.4 Turbo - DFR0550 display - Klipper (Bezig met ombouw naar Mercury One.1)
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 569
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#12

Bericht door Ch3vr0n »

Het is wat raars aan zijn kant (vooral gezien anderen wel kunnen registreren en inloggen). Hij geeft nog maar zijn gebruikersnaam in (en niet eens het wachtwoord) en de melding verschijnt al van foutief wachtwoord ingegeven zegt die. Heeft wat lokale hulp kunnen inschakelen.

Ik sta op het punt een kloon van het forum op te zetten en alle extensies uit te schakelen. Als hij dan kan inloggen is het een extensie dat mogelijk voor problemen zorgt. Dan is het kwestie van uit te zoeken welke.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 296
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#13

Bericht door 3DWim »

Er zijn simpelweg te veel opties waar het fout kan gaan.
- Besturingssysteem van PC > windows, google, linux ??
- browser IE, FF, Opera, ??
- firewall, standaard van windows of specifieke leverancier?
- gebruikt hij een wachtwoord manager ?

Als hij direct de melding krijgt als hij zijn naam intypt dan is er "iets" dat dan ook direct zijn (verkeerde) wachtwoord invult.

Alles bij elkaar ben je wel even aan het stoeien.
Maar caches legen van alles met bv CCleaner lijkt mij een goed begin.
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 569
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#14

Bericht door Ch3vr0n »

Yup, allemaal al gezegd. We zullen zien wat het geeft. T'is iig wat vreemds of er gingen meer meldingen zijn. Tony's is de enigste hier rond.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Wim62
Berichten: 334
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#15

Bericht door Wim62 »

Ik vind het toch wel sneu voor hem , wil hij graag meedoen op dit forum en het lukt niet .
Is hij misschien ook lid op een ander forum en heeft hij daar geen problemen mee .
Ch3vr0n, je hebt hem toch niet toevallig geblokkeerd ?
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 296
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#16

Bericht door 3DWim »

@Wim62 tsja, is wel sneu maar als @Ch3vr0n al die geopperde opties al genoemd heeft blijft er niets anders over dan dat jij vanuit Arnhem op bezoek gaat (geintje).
We weten niet eens of hij alle raad ook uitgevoerd heeft.

Als @Ch3vr0n random iemand uitkiest die dan de inloggegevens uitprobeert zou mijn laatste optie zijn. Als dat kan op basis van IP-nummer.
Daarna is het toch echt aan het nwe. lid.

Wat me nu te binnen schiet: wat als er een vpn verbinding tussen zit die zijn IP-nummer constant wijzigt?
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#17

Bericht door Rob52 »

VPN is geen probleem, werk ik zelf ook bijna altijd mee. Ook als ik tijdens in bedrijf wissel van IP blijf ik gewoon ingelogd.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Banditoz
Berichten: 135
Lid geworden op: 04/12/22, 13:49
Netherlands

#18

Bericht door Banditoz »

Kun je niet gewoon een account aanmaken voor hem en de gegevens doorsturen. Als hij dan ingelogd is kan hij dan evt zijn wachtwoord weer aanpassen.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met skr mini e3v3, bigtreetech cb1 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 569
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#19

Bericht door Ch3vr0n »

Dat werd dus ook geprobeerd. Account "TonyBryden" aangemaakt, identiek zelfde probleem. Ongeldig ww gelijk na ingegeven gebruikersnaam terwijl ik zonder problemen kan inloggen.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 296
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#20

Bericht door 3DWim »

Lijkt mij toch echt dat een oud, verkeerd, wachtwoord onthouden wordt.
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 569
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#21

Bericht door Ch3vr0n »

Ik vermoed ook zoiets. Meermaals voorgesteld om oa cache/browser geschiedenis te wissen maar nog geen reactie of dat effectief werd gedaan.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast