Mijn nieuwe knutselhoekje
-
PrintEngineer
Mijn nieuwe knutselhoekje
De berging is sinds een aantal jaren de plek waar mijn printers staan. Het aantal vierkante meters is beperkt en het was steeds schipperen om alles een plekje te geven. Er stonden gewoonweg teveel losse dingen die wel vaak gebruikt worden. Dat moest dus anders om meer efficiëntie uit de vierkante meters en hoogte te halen. Dus heb erover nagedacht en kwam op het idee om de combiflip stelling te gaan gebruiken. Dat is de opvolger van de bekende combiclip van het vroegere Overtoom. Na een grondige opruimactie en herinrichting heeft de stelling zijn plekje gekregen. Het bovenste deel maak ik nog rondom dicht, zodat stof geen issue vormt. Dus het begin is er

Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Het is toch leuk dat je het 3d printing niet opgegeven hebt ondanks het geluid wat een hinder was
.
Dit is een mooie oplossing voor je hobby , ga zo door
Dit is een mooie oplossing voor je hobby , ga zo door
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Het ziet er heel bruikbaar en netjes uit.
Groeten uit Hoogeveen.
3 Printers: Artillery S1, Artillery Genius en een JGmaker duo printer
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
3 Printers: Artillery S1, Artillery Genius en een JGmaker duo printer
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
-
PrintEngineer
Op dit idee moest ik eerst even broeden, en nu het er staat zeer blij mee. Aan de binnenkant komt ook nog een klein gereedschapbord voor o.a. de tangetjes. Geluidsisolatie komt er niet in, want de machines die erin komen zijn al redelijk stil. De XYZ Davinci 2.0 duo die nu nog op de foto staat gaat verdwijnen. Hij is qua formaat te groot en het bouwvolume is te klein. En nog een nadeel, hij heeft geen card slot, dus moet altijd aan een computer hangen. Dus voor geïnteresseerden, de Davinci is te koop
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Voor de plek die dat ding in pakt, kan je wss een bambu of prusa XL neerploffen 

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in