Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Uitverkocht op is op .Goedkoopste Filament kopen
Ja en dat vertel ik met een stalen gezicht , en ik geloof ook nog in Sinterklaas 
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Nope, de mijne deed dat ook nadat ik en een Canadese Reddit 3d printer makker onze disputen hadden ingediendRob52 schreef:Pagina niet meer beschikbaar ...... toeval?Wim62 schreef: ↑16/02/25, 11:03 Ik kwam dit vandaag toevallig tegen .
https://a.aliexpress.com/_EGgwlUo
Gelijk maar eens 5 rollen van 1.1 kilo per stuk ingeslagen voor €13,79 daar kan ik ze niet voor laten liggen .
Aliexpress.jpg
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
ik koop mn filament bij 123D.nl. goedkoop genoeg en constante kwaliteit.
Dan mis je heel veel hebt je de prijs van Esun filament van 1233D wel eens vergeleken met andere aanbieders , daar valt aardig wat aan te verdienen .
1233D .nl komt er voor filament bij mij er niet meer in (veel te duur) 3Djake is veel goed koper met het hiergenoemde filament .
1233D .nl komt er voor filament bij mij er niet meer in (veel te duur) 3Djake is veel goed koper met het hiergenoemde filament .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
@Wim62
We zijn alweer ruim een maand verder. En aangezien je hier geen enthousiaste berichten hebt geplaatst van je sublieme aankoop voor een prikkie neem ik aan dat je nooit iets hebt ontvangen. Hopelijk wel je geld weer terug?
We zijn alweer ruim een maand verder. En aangezien je hier geen enthousiaste berichten hebt geplaatst van je sublieme aankoop voor een prikkie neem ik aan dat je nooit iets hebt ontvangen. Hopelijk wel je geld weer terug?
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Uiteindelijk heeft alia expres mij een mooi bod gegeven van een vergoeding van de misleidende advertentie .Ze zijn mij tegemoet gekomen met de helft van de orginale waarde van de bestelling . Dus iedereen blij .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Dus het is uiteindelijk toch waar; als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook meestal zo.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
De helft? Ik heb de volle pot terug gekregen
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
Bambulab X1C + 4 AMS
Bambulab X1C + 4 AMS
Ze zijn mij goed tegemoet gekomen met €10 extra bijbetaalt hebt ik alsnog die rollen gekregen . Ik vind dat wel schappelijk van ali , dus hebt ik voor €23.79 5 rollen filament .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in