Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Een relevante vraag waar ik het definitieve antwoord nog niet op heb gevonden. De handleiding zegt niets over de maximum printspeed en uit eigen ervaring kan ik er helaas nog niets over zeggen. Op forum's en websites kom ik wel vaker het getal 160 mm/sec tegen. Maar in de officiële documentatie heb ik dat nergens kunnen vindenProject Orcabot XXL
-
PrintEngineer
-
PrintEngineer
In mijn andere Orcabot topic valt te lezen dat ik via Marktplaats werd getipt voor Orcabot XXL onderdelen. Ik sloot snel een deal met de verkoper en liet de onderdelen opsturen. Eenmaal ontvangen bleek dat het niet alleen ging over wat onderdelen, maar uit de zeer netjes verpakte zending kwam een volledig gedemonteerde Orcabot XXL printer. En deze XXL is de Prodim variant, dus de modernere uitvoering met display en rechtstreeks printen vanaf SD kaart. Een mooie verrassing en meteen een nieuw winter project om deze gedemonteerde XXL weer functioneel te maken. Ben er erg blij mee
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Daar mag je inderdaad blij mee zijn, ik ga het ook weer volgen, altijd weer interessant.
en er gebeurt dan nog eens iets op het forum.
Groeten Hardy
Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER via CanBus
Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER via CanBus
-
PrintEngineer
Voor nu is de Prodim Orcabot een echt winter project, en ga ik eerst een paar andere projecten afronden. Waaronder de stalautomatisering en het scorebord, waarvoor nog onderdelen geprint moeten worden. Dus het duurt nog even voordat ik de Prodim Orcabot XXL ga assembleren. Als het zover is zal ik hier zeker weer iets gaan posten. Nu ben ik vooral nog bezig om zoveel mogelijk documentatie in handen te krijgen. Daarvoor heb ik Prodim benaderd in de hoop dat zei nog iets kunnen aanleveren. 3D printers produceren doen ze niet meer, en ook de service op printers is uitbesteed bij een andere partij. Dus ik wacht in spanning af of er nog iets gaat komen
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in