Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Sinds de binnenkomst van de Bambu Lab P1S Combo al wat aanpassingen en upgrades geprint. Niet zozeer multicolor maar dat komt nog wel. Ik heb daarmee al wel wat geëxperimenteerd, maar dat zijn nog geen echte objecten geworden. Onderstaande foto's zijn niet van mijn printer maar van de website waar de onderdelen staan.Omdat bij het printen van PLA en PetG het nodig kan zijn om het bovenglas te openen maar dat met de AMS erop niet gaat (behalve als je het wat kantelt met een hefblokje) een verhoging met schuifbare glasplaat en kantelbare AMS geprint net als de bijbehorende LED verlichting. Ik heb voor kleurenverlichting gekozen die ik nog had liggen.
Link
Link
Om een stabielere demping te krijgen een adapter geprint voor ieder 3 dempers. Ik had eerst de originele maar die zijn erg zacht. Nu 3 sets van ALi en die zijn wat stugger. Staat nu lekker stabiel. (Wel even opnieuw kalibreren) Link
Omdat ik ook een Panda Touch heb aangeschaft daarvoor een kantelbare bevestiging geprint die over de originele bediening komt.
Link