Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Helder verhaal en een waarheid.. dank jePETG breekt op 75% van de print (2 x)
Je kunt het allemaal zo makkelijk of moeilijk maken zoveel je zelf wilt. In elke slicer heb je de mogelijkheid om de basic/beginner of gevorderde stand in te schakelen. Schakel je de basis stand in, dan wordt je niet meteen geconfronteerd met een woud aan onbekende kretologie. Met de basis kun je al een eind komen. Soms is fine tuning toch nog nodig en moet je even overschakelen naar de gevorderde stand. Soms wil het ook helpen om een andere slicer te kiezen. Zelf heb ik gemerkt dat ik jarenlang Cura prefereerde, maar dat op een gegeven moment een andere slicer net het verschil maakte en die toch net wat lekkerder of soms ook slechter aan mijn wensen voldoen. De ene slicer doet sommige dingen automatisch die je bij de ander handmatig moet aanpassen, of heeft standaard een betere/andere instelling. Er zijn er genoeg, je moet alleen wel eerst je eigen printer installeren.
En nu we weten wat je ervaring is, dan is het een kwestie van gericht je vragen stellen, je instellingen delen en we kijken en denken hier met je mee. Soms helpt het om een ontwerp hier te delen zodat we het ook kunnen printen en instellingen kunnen uitwisselen. We zien je vragen wel weer tegemoet.
En nu we weten wat je ervaring is, dan is het een kwestie van gericht je vragen stellen, je instellingen delen en we kijken en denken hier met je mee. Soms helpt het om een ontwerp hier te delen zodat we het ook kunnen printen en instellingen kunnen uitwisselen. We zien je vragen wel weer tegemoet.
Bambu Lab P1S Combo - TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in