Hulp nodig met mini print (tegen betaling) Onderwerp is opgelost

Hulp nodig met het printen van miniscule tandwielen

Algemeen forum
Kick
Netherlands

Bericht door Kick »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Update: De tandwieltjes van Zappa passen en de klok draait. Alleen na een test merk ik wel dat de klok te snel draait.... Dus als ik er echt weer een fuctionele klok van wil maken moet ik misschien met 13-12 of zelfs 11 tanden proberen ipv 14. Waarschijnlijk gebruikte audiosonic toendertijd hun eigen systeem want ik heb mijn berekeningen nog eens nagekeken en die lijken wel te kloppen. Dan maar in de toekomst wat uit proberen! Ook het as gat kan een tikje groter voor wat meer speling. Kleine verbeter puntjes, voor de rest werkt het goed, ze hebben goed contact (met de juiste variant) en het zit niet te strak of te los.
Ik ga morgen op vakantie dus het project moet even stil liggen. Hartelijk dank aan Zappa voor zijn hulp en hoe snel het verzonden kon worden! Heel tof om te zien dat je zo goed geholpen kan worden hier, daar word ik blij van. Ik krijg zo ook wel kriebels om zelf is een 3d printer te kopen om zelf te kunnen experimenteren met dit soort projecten.

Groetjes, Kick
Bijlagen
IMG_0078.jpg
IMG_0077.jpg
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Kick schreef: 30/07/26, 16:51 Ik krijg zo ook wel kriebels om zelf is een 3d printer te kopen om zelf te kunnen experimenteren met dit soort projecten.
Zou ik zeker doen als dat je gevoel is. Tekenen kun je al, dan wordt het alleen maar leuker. Ga je geen spijt van krijgen.
Bambu Lab P1S Combo - TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Zappa
Netherlands

Bericht door Zappa »

Blij dat ze werken, verbaasd dat het zo snel is aangekomen bij jou en jammer dat de klok te snel draait.

Evengoed een fijne vakantie!
Currently using: Prusa i3 MK3S+, BambuLab X1c, PrusaSlicer, BambuStudio
Afbeelding
"A mind is like a parachute. It doesn't work if it's not open." FZ
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Dat is een mooie klok , grote stappen vroeg thuis 😂.
Ik hebt vroeger ook een klokradio gehad met zo'n telwerk . Bij elke minuut hoorde je een tik van het mechanisme , goede oude tijd .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa Core One + .
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in