Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Je zou mij een plezier doen om het binnen 200 maander te realiceren , dan kan ik het nog meemaken .(Fred Ros)Gestart met ontwerpen cube printer
Op zich mooi dat je je elektronica en energievoorziening planned in de ruimte onder de printer maar zoals ik de tekening nu lees (oke, je bent nog in ontwikkeling) moet je de gehele printer kantelen om hier bij te kunnen. Is het niet slimmer om dan de onderste plaat van de bouwruimte verwijderbaar te maken?
- Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - Nebula extruder - BLTouch vervangen door klicky - DFR0550 display - Klipper met CANbus - ERCF V3
- Flashforge AD5X (uitgeleend)
- Flashforge Creator 5 Pro
-
PrintEngineer

Ja zo zijn er nog vele dingen die anders kunnen. Maar als je even naar veel commerciële printers kijkt moet je die ook heel vaak op hun kant leggen om bij de elektronica van de machine te komen.
Dus persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, want ik ben toch meer een sleutelaar, waardoor het niet een "printer" printer gaat worden. Als je begrijp wat ik bedoel.
Dus persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg, want ik ben toch meer een sleutelaar, waardoor het niet een "printer" printer gaat worden. Als je begrijp wat ik bedoel.
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Ik heb ook zo'n printer waar je aan de onderkant moet zijn. Maar als alles goed werkt kom je er nog maar zelden, dus heel erg is dat ook weer niet. Sommige commerciële printers hebben dan voor belangrijke toegang een klepje aan de bovenkant/bodem. Maar het is niet iets dat ik mis.
Bambu Lab P1S Combo - TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in