Re: Ik heb gezondigd .....
Geplaatst: 14/06/26, 18:30
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat is bij meer printers zo. Ook de Bambu P1S heeft de aan/uitknop aan de achterzijde, net als de poepopvang. En met de ledbalk is het idem dito.Dat heb ik opgelost met de Panda PWR.3DWim schreef: 14/06/26, 15:47 1) aan/uit knop zit op een onmogelijke plek. Achterzijde, links onder. Dus tenzij je de printer vrijstaand neerzet kan je daar lastig, of niet, bij.
Daar zijn legio printvoorbeelden van om het van achter naar opzij te geleiden. Heb ik ook gedaan, maar alleen een opvang, niet naar opzij, maar kon wel.3DWim schreef: 14/06/26, 15:47 cloaca, die zit ook op een onmogelijke plek. Achterzijde en dus ook hier weer lastig om daar bij te kunnen.
Ik heb een andere fellere ledstrip van Panda op een andere plek erin zitten. Plus dat ik een riser heb geprint waar de AMS opstaat en waarin ik rondom een ledstrip heb gemonteerd. Die kan ik eventueel ook direct laten schakelen door de Panda PWR. Heb ik (nog) niet gedaan. Want ik wil er eigenlijk nog een andere later gekochte mooiere ledstrip inzetten. Komt nog wel eenkeertje.3DWim schreef: 14/06/26, 15:47 verlichting. Er zit een led strip in maar die zit om de print te volgen, met/zonder, camera op de verkeerde plek cq. is verkeerd georiënteerd.
Voor (bijna) alles is wel een (printbare) oplossing te vinden. Voordeel dat het niet allemaal perfect is, is dat je toch weer eventjes kunt sleutelen of bezig zijn met upgrades.