Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Onderhand heel wat informatie voorbij zien gaan. Uiteindelijk heb ik alles op een rijtje staan in een spreadsheet en ik kan het zo gaan bestellen.MAAR, nu loop ik uiteindelijk toch aan tegen het belangrijkste punt. En dat is, WAT ga je er nu uiteindelijk mee printen dat ik niet met de huidige FDM printers kan printen. Eventueel na het aanpassen van de nozzle kan veel ook met de FDM printer worden geprint. Daar zijn ook veel meer kleuren en materialen voor beschikbaar.
Na veel zoekwerk kom ik eigenlijk voor 95% alleen maar het printen van miniaturen tegen. En afgezien van een enkel object heb ik daar niet zoveel mee. Ik heb geen treintjes of andere miniatuurhobby en (war)games heb ik al helemaal niks mee. Dus wat blijft er dan nog over? Een heel enkel ding dat toch wat meer detail had mogen hebben dan met de filamentprinter, of iets dat met de filamentprinter bijna onmogelijk te printen valt vanwege de complexe en moeilijk te verwijderen ondersteuning. Maar dat komt niet zo vaak voor.
Dus zoals ik het nu zie heb ik een leuke tijd gehad met het uitzoeken, maar heb er uiteindelijk dus nauwelijks of geen doel voor om het te gebruiken. Wel jammer want ik blijf het nog steeds een fascinerend alternatief voor de FDM printer vinden.
Of zie ik iets over het hoofd?