Vragen over het gebruik van een de printer, toepassingen etc...
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 5 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
ik wil mijn Ultimaker2 gaan vervangen door een multicolor printer. Heb er natuurlijk al veel over gelezen, filmpjes gezien en recensies gelezen.
Hoe meer reviews ik lees hoe onduidelijker het voor mij wordt.
Wellicht zijn er hier leden welke een heel duidelijk advies kunnen geven over welke van deze twee printers het meest prettig werkt in alle opzichten.
Ben benieuwd of ik na jullie advies een definitieve keuze kan maken
Goh, dat hangt voornamelijk af van 2 grote vragen. Wat is je budget en met welke materialen wil je gaan printen?
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
denkol schreef: ↑31/10/24, 12:25
Wellicht zijn er hier leden welke een heel duidelijk advies kunnen geven over welke van deze twee printers het meest prettig werkt in alle opzichten.
Moet wel beginnen met aan te geven over welke 2 printers je dan hebt.
Ze staan in de topic beschrijving, net gezien. ANYCUBIC kobra 3 Combo óf Bambu Lab A1 3D-printer Combo. Der is ook de vraag of OP van plan is om met meer dan 4 kleuren te printen. Want dan is er tussen die 2 maar 1 keuze. De Kobra 3 combo, de A1 is met de AMS lite beperkt tot 4 kleuren gezien bambu tot op heden gezegd heeft dat er geen support komt voor een 2e AMS
Een paar goeie videos voor OP. Een direct vergelijking tussen de 2
en een eerste indruk video
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Wim62 schreef: ↑31/10/24, 20:55
Het is alleen jammer dat je altijd online moet printen , valt internet uit werkt de printer ook niet .
Daarom zou hem dus ook nooit kopen, er zijn al veel te veel producten op de markt waar later, door b.v. faillissementen niks meer mee te doen valt (Van Moof, GigaSet alarm, enz), altijd uitkijken als je helemaal via internet op de fabrikant aangewezen bent.
Altijd online? De A1 heeft een sd card slot net als alle andere
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Ik heb een X1C, en een kennis van mij de A1. Ik kan alleen maar zeggen dat ik onder de indruk ben (van zowel de X1C als de A1). Niet friemelen maar printen!
En ook zonder Internet kun je via Wifi printen. En op de X1C kun je zonder Wifi via de SD card printen.
Laatst gewijzigd door NineLizards op 11/11/24, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Neveneffect: geen live cam via app, de stream gaat via hun servers
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut