Voorstellen

Ben je nieuw? Wil je jezelf voorstellen, dan is dit het ideale plekje!
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 4 months en 3 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Kr=
Netherlands

Voorstellen

Bericht door Kr= »

Hallo allemaal,

Ik ben Chris, woonachtig in Naaldwijk en sinds een jaar of 3 redelijk tevreden gebruiker van een Ender 3 V2 Neo. Ik ontwerp en print allerhande praktische zaken zoals haakjes, plank- en roede steuntjes voor in de caravan maar ook onderdelen en allerlei andere zaken bij mijn andere hobby: modelspoor.
Na 3 jaar had ik een probleempje met mijn printer: van het ene op het ander moment viel de doorvoer van het filament stil. Een heel vreemde gewaarwording, het ene object komt perfect uit de printer en als je hetzelfde object daarna nogmaals wil maken gaat het keer op keer in de eerste laag fout. Bij een zoektocht op internet kwam ik een setje tandwielen voor de extruder tegen: Hé, die zien er toch anders uit dan die van mij. Bleek het tandwiel dus behoorlijk ingesleten te zijn. Een tijdelijke oplossing was het tandwieltje 1,5 mm hoger op het asje vastzetten en dat werkte. Inmiddels zijn de bestelde tandwieltjes binnen (5 stuks) dus ik kan weer even vooruit.
Tijdens het zoeken op internet stuitte ik dus ook op dit forum. Dat leek me wel leuk en leerzaam dus een account aangemaakt.

In een later berichtje zal ik nog wat foto’s laten zien van wat ik zoal gemaakt heb. Eerst eens even uitzoeken hoe het allemaal werkt.

Hartelijke groeten,
Chris.
Vriendelije groeten,
Chris

Van het koppie naar TinkerCad en via Creality Slicer naar de Ender 3 V2 NEO
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Welkom Chris ,
Zoals je misschien (al) gelezen hebt zijn wij dol op foto's , maar die komen vast wel .
En ook leuk dat er weet iemand bij komt die ook aan zijn 3d printer sleutelt 👍.
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in