3DWim schreef: ↑14/03/23, 22:06
Hallo Raum,
Welkom, een beetje voorstellen wordt op prijs gesteld.
Jazeker, Ik ben Raum en ben al een jaar of 3 aan het 3d printen heb een ender 3 pro (stock) en een sovol sv03 (all metal hotend en nieuwe thermistor). Ik wil vooral met pacf te werk gaan na heel wat ervaring met pla+ en redelijk wat ervaring met petg.
Toegevoegd in 8 minuten 6 secondes:
Al is in het geval van Raum way meer info rond het type printer, gebruikte moederbord en AliExpress sensor, OS (Marlin, klipper,...) en hoe die is aangesloten wel belangrijke info om te weten.
Nu kan het zowat overal aan liggen
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Alles is stock behalve all metal v6 (geharde stalen nozzle, titanium heabreak en copper heatblock) en de thermistor (
https://nl.aliexpress.com/item/32832743 ... AEytko1jbH ). Stock onderdelen en aangepaste marlin: 350 meanwell psu, bl touch, creality v2.2.1 moederbord. Ik wil graag pacf printen het is mij eerder gelukt, maar er zijn erg grote temperatuur verschillen (+-10c) hierdoor vind er soms een error plaats waardoor mijn printer stopt met printen. Ik heb meerdere PID gedaan en mijn printer is enclosed. wat ik wel merk is dat wanneer ik 300c pid doe dan blijft het een stuk stabieler (+-4c) dan wanneer ik een PID doe bij 295c. Trouwens ik heb gisteren mijn thermistor eruit gehaald en een nieuwe van hetzelfde erin geplaatst en er vind nog steeds hetzelfde plaats.