Creality HI combo gebruikers

heb je een creality Hi Combo of een andere creality printer Deel heer je evaringen en tips en tricks (en resultaten)

Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
3DbyPieter
Netherlands

Creality HI combo gebruikers

Bericht door 3DbyPieter »

Hoi Hoi ik heb dit nieuwe onderwerp gemaakt omdat ik niet veel las over de creality ( mischien niet goed gezocht )
maar ik dacht dan kan ik dat wel maken dus bij deze heb ik dit onderwerp gemaakt

mijn vraag is zijn er mensen die tips en tricks hebben voor het gebruik van de Creality HI Combo?

ik lees graag een reactie tegemoet

groetjes
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

We hebben ook een zoekfunctie (rechts bovenin). Die zal in dit soort gevallen niet altijd het gewenste resultaat opleveren omdat sommige woorden te vaak voorkomen en als je op "alles" zoekt komen er ook andere combinaties tevoorschijn. Maar als je Creality HI Combo invoert komt daar het volgende resultaat op. Probleem is dat combo door veel fabrikanten wordt gebruikt voor de combinatie met multi color. Dus ook de Anycubic komt dan tevoorschijn. Maar de zoekfunctie kan je in de toekomst mogelijk meer opleveren bij andere acties.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
PrintEngineer
Netherlands

Bericht door PrintEngineer »

Persoonlijk denk ik dat we hier niet veel actieve leden met dit type printer hebben.
 ! Bericht van: Ch3vr0n
Iedereen is hier welkom ongeacht het het printermodel dat ze gebruiken. We gaan niet beginnen met gebruikers te vertellen "ga het maar elders zoeken", men is vrij om te kiezen waar men een bericht plaatst. Andere forums zijn soms misschien beter, dat wil niet zeggen dat we ze hier niet kunnen proberen te helpen.
Laatst gewijzigd door Ch3vr0n op 25/11/25, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: "zoek het maar elders" gedeelte verwijderd
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Sorry mister printEngineer , ik vind wel dat je hier een nieuw lid die deze maand hier lid is geworden er weer snel op zijn ... wordt gezet .
Deze persoon heeft net zoveel recht als een ander om hier iets te vragen . En of er andere leden zijn die ook z'n printer hebben doet er niet toe . iedereen is hier welkom met wat voor printer ook, met of zonder printer .

Er wordt tegen jou toch ook niet gezegd dat je maar naar een Orcabot forum moet gaan , want hier zijn geen leden die ook Orcabo printer hebben .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa Core One .
PrintEngineer
Netherlands

Bericht door PrintEngineer »

Jammer dat mijn reactie naar het negatieve word getrokken. Elk nieuw lid is hier uiteraard welkom, ongeacht met welke ervaring, interesses of voorkeuren. Maar hier een topic starten over een zeer specifiek model printer gaat niet opleveren wat de TS ermee hoopt te bereiken. Als ik dat zou doen voor de Orcabot printers krijg ik nooit een reactie omdat ze maar zeer weinig in Nederland verkocht zijn en ze bijna allemaal op de schroothoop liggen. Dus nieuwe leden die zich hier aanmelden kunnen we alleen maar blij mee zijn en ik ben zeker niet van plan om ze weer weg te jagen. Dan stap ik nog liever zelf uit, want red mij ook prima zonder dit forum
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in