Kleine update:
De aangeschafte hotend (Creality Spider) gaf te veel problemen. de eerste print zag er goed uit maar de volgende 3 grotere printen gingen finaal de mist in. Na enige tijd was telkens de nozzle verstopt. Het leek op heatcreep.
De montageplaat voor de Afterburner heb ik aangepast en gelukkig nog redelijk goed weten te printen. De ombouw naar de Afterburner kon weer opgepakt worden. Alles verliep vanaf het ogenblik dat de montageplaat er op zat redelijk vlekkeloos. Waar ik niet aan gedacht had dat de motor voor de extruder nu op de wagen zat, en dus het kabeltje voor de motor veel te kort is. Ik kon wel gaan solderen maar een nieuwe kabel is natuurlijk mooier/beter. Helaas geen kabel van 2 meter kunnen vinden. Dan maar 1 van 1,5 meter. Dus toch nog solderen voor een klein stukje verlengkabel.
Maar uiteindelijk is de ombouw afgerond. De extruder is gecalibreerd, de flow ingesteld, en de eerste proefprintjes zijn gemaakt.
De productie van de benodigde printen is weer gestart!

Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - DFR0550 display - Klipper met CANbus