Ik ben bezig met een schaakspel te maken op de 3d printer Flashforge Dreamer.
Na hulp op dit forum is het gelukt om de schaakstukken te printen met een nozzle 0.2mm. De enige instelling die ik hier moest aanpassen was de snelheid. Om het schaakbord te maken heb ik de nozzle weer verwisseld de orginele 0,4mm. De afdrukjes vertonen nu alleen bobbeltjes aan de bovenkant en is dus niet meer plat.
Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

