Heb je een geslaagde print die je wil delen? Mooi, we bekijken het graag hier.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 8 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Er was inderdaad geen Nederlandse wijzerplaat.
Ik heb vanuit een blanke wijzerplaat elke letter afzonderlijk erop geplakt.
De bestanden heb ik nog dus kan ik aan je geven.
Ik heb zelf geen interesse in zo'n klok, maar is het niet makkelijker om, met een filament wissel tussendoor, de letters direct mee te printen, i.p.v. met veel werk alle losse letters erop te moeten plakken?
Dan moet je de Nederlandse wijzerplaat met vaste letters wel zelf maken, ik heb een poging gedaan maar kwam er niet goed uit met die kromme woorden De Engelse versie bestaat wel en de filament wissel wordt ook vermeld in de beschrijving.
Nu dacht ik, kom tis warm, laat ik de dagen van de week even opplakken....
STL geladen in SU pro en zie daar. Nog nooit zoveel fouten in een zo eenvoudig model gezien.
geen kritiek op tekenkunsten maar vaak komt hier een probleem vorobij: waarom print mijn model niet goed?
Ik zie zoveel onnodige vlakken gebaseerd op evenveel coördinaten dat het mij duizelt.
@Hardy dát heb je snel gedaan
vraagje: hoe weet je wanneer je moet pauzeren voor filament wissel? (je kunt moeilijk uren wachten tot het zover is toch?)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut