Repetier firmware
Repetier firmware
Ik heb voor iemand een Profi3d printer omgebouwd waarbij de bestaande extruder is vervangen door een Titan Aqua van E3d. Deze printer draait onder repetier firmware. Het enigste wat ik dus wil veranderen is het aantal steps/mm voor de extruder. Het overige wil ik allemaal laten zoals het is. Nu heeft de fabrikant 3Dfactories.com een eigen bootloader waarmee ik een zogenaamde .srec file kan flashen. (de firmware stelt de fabrikant zelfs beschikbaar op zijn website). Als je echter op de site van Repetier kijkt ga je uit van een *.h file. Met de .srec file kun je niets. Fabrikant al gecontact maar die laat (nog) niet van zich horen. Heeft iemand een oplossing?
Het ligt aan de opbouw van het bestand. Soms, met de nadruk op soms, lukt het om het bestand te hernoemen met de andere extensie. Je zou dat kunnen proberen. Als het niet lukt kun je het bestand weer terug hernoemen al heb je er dan kennelijk niks aan. Ik weet dat de kans erg klein is, maar het is mij bij andere applicaties zo weleens gelukt iets voor elkaar te krijgen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
-
MaestroLmpio
Als het v1 firmware is, daar heeft repetier een online configurator voor. Misschien krijg je het daar wel open en kan je de wijzigingen doen. De configurator is ook makkelijk te gebruiken om je firmware zelf te configureren en compileren.
Ender 5+: BTT Octopus PRO; EBB42 via CAN; Bondtech Phase 4 DDXV3; Lineare rails XY & Klipper
Anycubic Photon Mono SE
Sculpfun S30 Pro Max 20W optical power laser machine
Anycubic Photon Mono SE
Sculpfun S30 Pro Max 20W optical power laser machine
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in