Effe een kleine update: Heb een printer besteld en het is de A1 Combo geworden. Ben me bewust dat met verschillende kleuren je afhankelijk van het model veel afval kan hebben. Is iets wat ik wel ga pogen zoveel mogelijk te mijden.
Waarom de A1 en niet de P1S? Allereerst om het prijsverschil en ook wel daar deze open is je makkelijker overal bij kan.
Het wisselen van de printkop gaat ook makkelijker.
Ben een absolute beginneling en deze leek me wel een mooi instapmodel.
Intussen ben ik wat aan het inleren in Tinkercad en heb daarvoor plaats genomen op de schoolbank van een lagere school. (Via YT dus)
Op de vraag wat er zoal geprint zal worden: Zoveel mogelijk functionele dingen en zelden decoratie.
Ben tevens actief lid van de Geocaching-community en daar is best wel wat aanbod voor te vinden.
Op dit moment besef ik dat ik hier weinig bijdrage zal kunnen geven want bij lezen van veel berichten is het in Keulen aan het donderen.
Tot slot nog even dit over Bambu-lab: Precies niet het meest efficiënte bedrijf. De order zal uitgeleverd worden over 5 zendingen.
Hopelijk worden er enkele gegroepeerd, zo is er nu 1 rol filament van de 22 onderweg.