logo printen

Logo printen van 5 cm x 2 cm

Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
marssssssie
Netherlands

Bericht door marssssssie »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Hardy schreef: 12/06/25, 17:48 Hierbij alle stl's, zowel compleet als geheel en als losse componenten, schalen moet je zelf doen.
mamoet.zip
super bedankt, ik ga er eens mee stoeien...kijken of ik dat kan..thnx

Toegevoegd in 46 secondes:
Banditoz schreef: 12/06/25, 18:33 Als je een goexe afbeelding hebt gaat het inderdaad vrij makkelijk. Hardy heeft het al klaar zie ik 🙂
dan moet ik eens uitzoeken hoe dat moet, dat snap ik echt nog niet
3DWim
Netherlands

Bericht door 3DWim »

Donaties voor dit schitterende 3D forum kan je dan via @Ch3vr0n regelen.
ergens kriebelt het bij mij.
1) je werkt in opdracht voor een bedrijf, dat je geen logo geeft. Vreemd want dat zou meer dan logisch zijn.
2) je krijgt nu wat gratis
3) ik vrees dat je "kleine" ontwerp uiteindelijk in lood niks wordt. De details vallen weg.
Laatst gewijzigd door 3DWim op 13/06/25, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Wim

To quote or not to quote

Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Hardy
Netherlands

Bericht door Hardy »

Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het altijd weer een uitdaging om met zo'n vraag aan het werkt te gaan en kijken of het lukt, en dan tevens die kennis dan door te geven om te stimuleren, tevens is het dan ook zonde dat er dan verder niks mee gedaan wordt wanneer ik het dan toch al klaar heb, maar het idee van een donatie aan het forum is zo gek nog niet.
Groeten Hardy

Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER via CanBus
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Donaties worden altijd gewaardeerd, uiteraard niet verplicht en kan gewoon gebeuren via de link bovenaan het forum. Wie het doet en nog niet eerder heeft gedaan krijgt ook gelijk een ander kleurtje voor z'n gebruikersnaam.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Bambulab X1C + 4 AMS

PrusaXL 5 Toolhead Edition

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
marssssssie
Netherlands

3DWim schreef: 13/06/25, 10:13 Donaties voor dit schitterende 3D forum kan je dan via @Ch3vr0n regelen.
ergens kriebelt het bij mij.
1) je werkt in opdracht voor een bedrijf, dat je geen logo geeft. Vreemd want dat zou meer dan logisch zijn.
2) je krijgt nu wat gratis
3) ik vrees dat je "kleine" ontwerp uiteindelijk in lood niks wordt. De details vallen weg.
goedemorgen, ik ga je later in deze periode laten zien wat ik bedoel, en ik wil best wat doneren, geen probleem, niemand hoeft voor mij wat gratis te doen..

Toegevoegd in 1 minuut 45 secondes:
Hardy schreef: 13/06/25, 11:06 Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het altijd weer een uitdaging om met zo'n vraag aan het werkt te gaan en kijken of het lukt, en dan tevens die kennis dan door te geven om te stimuleren, tevens is het dan ook zonde dat er dan verder niks mee gedaan wordt wanneer ik het dan toch al klaar heb, maar het idee van een donatie aan het forum is zo gek nog niet.
die donatie doe ik, en ik ben heel blij met e bijdrage, ik ga het morgen proberen te printen...en ik zou graag leren hoe ik van een jpeg een heel bestand op kan bouwen

Toegevoegd in 46 secondes:
Ch3vr0n schreef: 13/06/25, 11:40 Donaties worden altijd gewaardeerd, uiteraard niet verplicht en kan gewoon gebeuren via de link bovenaan het forum. Wie het doet en nog niet eerder heeft gedaan krijgt ook gelijk een ander kleurtje voor z'n gebruikersnaam. Afbeelding

zeg maar wat ik moet doen, dan doneer ik.
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

marssssssie schreef: 14/06/25, 08:22 en ik zou graag leren hoe ik van een jpeg een heel bestand op kan bouwen
Op internet zij genoeg voorbeelden te vinden die je uitleggen hoe je een afbeelding van een formaat naar SVG kan maken .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
marssssssie
Netherlands

Ch3vr0n schreef: 13/06/25, 11:40 Donaties worden altijd gewaardeerd, uiteraard niet verplicht en kan gewoon gebeuren via de link bovenaan het forum. Wie het doet en nog niet eerder heeft gedaan krijgt ook gelijk een ander kleurtje voor z'n gebruikersnaam. Afbeelding

Ik heb gedoneerd via de pay pal zoals beloofd.

Toegevoegd in 17 minuten 12 secondes:
Wim62 schreef: 14/06/25, 09:50
marssssssie schreef: 14/06/25, 08:22 en ik zou graag leren hoe ik van een jpeg een heel bestand op kan bouwen
Op internet zij genoeg voorbeelden te vinden die je uitleggen hoe je een afbeelding van een formaat naar SVG kan maken .
dank je wel, ik heb er gelijk even opgekeken en weet nu iig waar te beginnen
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Via de link bovenaan? Denk het niet, want anders houdt paypal een transactie kost af. Wat waarschijnlijk de reden is dat de transactie niet automatisch verwerkt werd door het forum en daardoor had je nog het standaard kleurtje. Da's bij deze gelijk aangepast. Een mooie bijdrage ook. Dank je wel
Bambulab X1C + 4 AMS

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
marssssssie
Netherlands

nee de link onderaan, de paypal

Toegevoegd in 3 minuten 5 secondes:
Ch3vr0n schreef: 14/06/25, 13:01 Via de link bovenaan? Denk het niet, want anders houdt paypal een transactie kost af. Wat waarschijnlijk de reden is dat de transactie niet automatisch verwerkt werd door het forum en daardoor had je nog het standaard kleurtje. Da's bij deze gelijk aangepast. Een mooie bijdrage ook. Dank je wel
Toegevoegd in 33 secondes:
Ch3vr0n schreef: 14/06/25, 13:01 Via de link bovenaan? Denk het niet, want anders houdt paypal een transactie kost af. Wat waarschijnlijk de reden is dat de transactie niet automatisch verwerkt werd door het forum en daardoor had je nog het standaard kleurtje. Da's bij deze gelijk aangepast. Een mooie bijdrage ook. Dank je wel
o sorry, zag rest van bericht niet, jullie allemaal bedankt
Bijlagen
betaling.jpg
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Dat verklaart het. FF zoeken straks waar die link vandaan komt. In ieder geval je mooie bijdrage wordt gewaardeerd!

Bambulab X1C + 4 AMS

3DWim
Netherlands

Bericht door 3DWim »

Ch3vr0n schreef: 14/06/25, 17:33 FF zoeken straks waar die link vandaan komt.
Mag toch hopen dat je die zelf daar neergezet hebt. ;-)
Groet,
Wim

To quote or not to quote

Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen