Even voorstellen

Even voorstellen

Ben je nieuw? Wil je jezelf voorstellen, dan is dit het ideale plekje!
AndyRB
Berichten: 1
Lid geworden op: 12/06/26, 14:56
Belgium

Even voorstellen

#1

Bericht door AndyRB »

Hallo allemaal

Ik ben Andy, uit Brussel. Ik houd me nu ongeveer 9 jaar bezig met 3D-printen. Aanvankelijk met een Prusa MK2 en sinds kort met een BambuLab printer. Ik print vooral praktische voorwerpen die ik zelf ontwerp, voor in huis of voor doe-het-zelfprojecten. Voor CAD gebruik ik Fusion.
Gebruikersavatar
Wim62
Berichten: 994
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#2

Bericht door Wim62 »

Welkom Andy , ik zie dat je al een tijdje met 3D printen bezig houd .
In welken richting moet ik zoeken wat jij allemaal maakt , Je weet het foto's zeggen meer dan duizend woorden .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa Core One + .
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 571
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#3

Bericht door 3DWim »

Welkom Andy,
We zijn inderdaad gek op foto's en handige dingen.
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Elegoo Centauri Combo 2
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Frits
Berichten: 335
Lid geworden op: 26/03/23, 08:21
Locatie: Hoogeveen
Netherlands

#4

Bericht door Frits »

Hallo Andy,
Je print al langer dan ik zelf doe. Misschien kan ik wat van jou leren.
Waarom geen Prusa meer?
Groeten uit Hoogeveen.

3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical Creator 6.0.3 en Cura 5.6.0
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten