Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
Donaties voor dit schitterende 3D forum kan je dan via @Ch3vr0n regelen.
ergens kriebelt het bij mij.
1) je werkt in opdracht voor een bedrijf, dat je geen logo geeft. Vreemd want dat zou meer dan logisch zijn.
2) je krijgt nu wat gratis
3) ik vrees dat je "kleine" ontwerp uiteindelijk in lood niks wordt. De details vallen weg.
Laatst gewijzigd door 3DWim op 13/06/25, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het altijd weer een uitdaging om met zo'n vraag aan het werkt te gaan en kijken of het lukt, en dan tevens die kennis dan door te geven om te stimuleren, tevens is het dan ook zonde dat er dan verder niks mee gedaan wordt wanneer ik het dan toch al klaar heb, maar het idee van een donatie aan het forum is zo gek nog niet.
Donaties worden altijd gewaardeerd, uiteraard niet verplicht en kan gewoon gebeuren via de link bovenaan het forum. Wie het doet en nog niet eerder heeft gedaan krijgt ook gelijk een ander kleurtje voor z'n gebruikersnaam.
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
3DWim schreef: 13/06/25, 10:13
Donaties voor dit schitterende 3D forum kan je dan via @Ch3vr0n regelen.
ergens kriebelt het bij mij.
1) je werkt in opdracht voor een bedrijf, dat je geen logo geeft. Vreemd want dat zou meer dan logisch zijn.
2) je krijgt nu wat gratis
3) ik vrees dat je "kleine" ontwerp uiteindelijk in lood niks wordt. De details vallen weg.
goedemorgen, ik ga je later in deze periode laten zien wat ik bedoel, en ik wil best wat doneren, geen probleem, niemand hoeft voor mij wat gratis te doen..
Toegevoegd in 1 minuut 45 secondes:
Hardy schreef: 13/06/25, 11:06
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het altijd weer een uitdaging om met zo'n vraag aan het werkt te gaan en kijken of het lukt, en dan tevens die kennis dan door te geven om te stimuleren, tevens is het dan ook zonde dat er dan verder niks mee gedaan wordt wanneer ik het dan toch al klaar heb, maar het idee van een donatie aan het forum is zo gek nog niet.
die donatie doe ik, en ik ben heel blij met e bijdrage, ik ga het morgen proberen te printen...en ik zou graag leren hoe ik van een jpeg een heel bestand op kan bouwen
Toegevoegd in 46 secondes:
Ch3vr0n schreef: 13/06/25, 11:40
Donaties worden altijd gewaardeerd, uiteraard niet verplicht en kan gewoon gebeuren via de link bovenaan het forum. Wie het doet en nog niet eerder heeft gedaan krijgt ook gelijk een ander kleurtje voor z'n gebruikersnaam.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut