Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat deze een CE keurmerk heeft is normaal , maar welk CE keurmerk heeft deze dan ?PrintEngineer schreef: 26/11/24, 16:46 De voeding is het enige elektrische onderdeel die wel een CE keurmerk
Anet a6
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat deze een CE keurmerk heeft is normaal , maar welk CE keurmerk heeft deze dan ?PrintEngineer schreef: 26/11/24, 16:46 De voeding is het enige elektrische onderdeel die wel een CE keurmerk
Dat is niet helemaal waar in dit geval. De anet is een bouwpakket en het belangrijkste deel (voeding) heeft een CE merk. Dat dit niet 100% de lading dekt geldt voor alle apparaten die je nu in je huis, schuur en auto hebt.PrintEngineer schreef: 26/11/24, 16:46 Voor verkoop binnen Europa is het CE keurmerk verplicht en die vind je niet op de Anet A6.

Dan zou ik als ik jou was toch maar eens in verdiepen wat een CE of C E keurmerk is . Chinezen gebruiken deze ook Chinese Export , zoals in een plaatje hier boven getoond was .

Welke als ik het mag vragen ?

Dat weet ik nog niet, iets in de categorie babumlabWim62 schreef: Als er geen Europees C E opstaat moet je voorzichtig zijn met de veiligheid .
In China nemen ze het niet zo nauw met veiligheid .
https://www.mkbservicedesk.nl/internati ... mstig%20is.
Toegevoegd in 2 minuten 33 secondes:Welke als ik het mag vragen ?
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten